onsdag 11. mai 2011

Deer oh deer

Etter mye pakking av stoff i går kveld så fekk eg tid til å sy litt i det nye Deer fra Znok, design Ahlard...
Fantastisk stoff...:) :)....
Fekk meg en tunika eg og ;)....
Så kom Voss prenteverk å fikset logo på det ene vinduet mitt...
Det blei så fint at vi blei enige om logo på vindu nr 2....
Så skal dei lage en fin "skilt" til meg med logo på....
Så skal det støpes rampe in til butikken....oj oj oj så fint det skal bli...
GLEDER MEG!!!!

Skrytebilde kommer!

Ha en fin dag i solen....



4 kommentarer:

  1. Nyyyydeleg stoff!
    Måtte rett heim og sy eg og:)
    Utruleg flotte fargar/mønster og kjempekvalitet!

    Kikka på vinduslogoen i dag! Suuuper den!!

    SvarSlett
  2. Ja ikke sant..den blei fin :)....nå blir det en lik på det andre vinduet og ny trapp :)...gleder meg .....kjempe kjekt om du legger ut bilde på FB av det du laget ;)...

    SvarSlett
  3. Der var stoffet de snakka om, ja! Nydelegt!!

    God helg, Therese :)

    SvarSlett
  4. Ja ikke sant det er fint ;)

    SvarSlett