søndag 20. mars 2011

Vel overstått kurs ;)

Da har eg hatt mitt første nybegynner kurs...
Fantastiskt moro :) :)...
Bare kjempe kjekke jenter...
Bare så FLINKE!!!!! 
Fra å nesten ikke kunne tre maskinen til å fått sydd to plagg...

Vi var en go gjeng......hadde det kjekt i lag to dager...
Håper dei sitter igjen med litt nye kunnskaper...

Må legge ved noen bilder som blev tatt i all stoff og papir "kaos"


Det var mangel på bordplass slik at da var gulvet godt å ha!!!
 Litt bord hadde vi og ;)
 I dyp konsentrasjon.....

 Stoff, papir,nåler,tråder,stoler,bord, damer i en skjønn forening...

AGNES var selvsagt med.....

 En fornøyd dame ...med to kjempe tøffe plagg...
Disse skall heilt til Sverige.....
Håper gutten som får dei blir glad...

 Litt nybegynner men jammen blei det to fine plagg her og..
Kjempe FLINK...eg er imponert..


 Her har vi resultatet til "DAMEN" som faktum spurte meg om eg ville ha sykurs....
Uten deg hadde det kanskje ikke blitt noe...så tusen takk Tilla.
Kjempe flink...å så tøff maskin..en skikkelig veteran.



Eg har lært mye....fått blod på tann...
Slik at det blir voksen tunika kurs och gleder meg mest til Kåpe kurs..

Nå er neste kurs den 26-27 mars...her er det fullt :)....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar