mandag 20. februar 2012

Fabrikk besøk i Kina!

Nå er jeg vell hjemme fra Kina.
8dager går raskt når man har mye å gjøre.
Det var utrulig kjekt å besøke fabrikkene, her fekk eg se hvordan de laget mønster/ klippet ut/sydde sammen/dampet og mye mye mer.
Så kjekke mennesker, utrulig service..alltid blide..tross nok så kaldt inne.

 Data utskrift av alle deler i kvart plagg, de er flinke å ha lite svinn ;)

 Her er en av arbeidene oppe på bordet å klipper ut de siste bitene til babydressen.




Og her er resultatet...se så fint :)
 Det er hele 146 lag med stoff som blir kuttet i en og samme omgang...gjett om jeg var litt misunnelig..da jeg klipper kanskje 2 og 2...Til mitt forsvar så har eg ikke samme saksen som de...

 Her ligger body/topper/sparkebukser og mye mer..fargeglade kurver med fantastisk bambus :)
 Da jeg var der så var det kun få av arbeidene som var kommet tilbake etter Kinesisk nyttår...men på bare noen få dager så var de 15 som kom...
 3 gamle damer satt å laget hull i alle merkelapper som skal på klærne...oj oj for et jobb ....

Så har vi stryke mesteren...Alle klær blir stryket med omhu før siste kvalitetssjekk..så pakkes dem for transport. Det var godt å se at det ikke bare var kvinner som jobbet, de var mange menn.







Hver enkel vaske anvisning må klippes ut for hånd.....Så trykkes denne på innsiden av plaggene. 
Da har vi ingen irriterende lapper ;)
                         









Jeg gleder meg til klærne kommer til Voss så dere kan få mulighet å se/føle hvor fantastisk myke og kule de er...

Ha en fin vinterferie til dere som har det nå...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar