lørdag 17. desember 2011

Znok sine stoffer på S&S :(

Mange av dere vet sikkert at det blitt solgt snegler, finn dyrene og drager på S&S.

Eg har bare kopiert hva Jenny på ZNOK har å si om dette.

I veckan så har tre stycken ZNOK tyger sålts i Stoff & Stils butiker. B.l.a. ovanstående "Snurriga Sniglar". Jag fick reda på detta igår kväll och det har varit osäkert om hurvida det var plagiat eller inte. 

Jag har idag varit på Stoff & Stil i Malmö. Efter att ha tittat på tygerna kan jag berätta att det inte rör sig om plagiat. De är tillverkade av mig men de var inte säljdugliga enligt mina k
valitetskrav och återsändes därför till fabriken för kassering. Fabriken var fullt medvetna om att de inte fick lov att komma ut på marknaden och lovade att förstöra tygerna men har sålt dem till Stoff & Stil i alla fall. Jag vill med detta också poängtera att jag inte har möjlighet att ta emot några reklamationer på de aktuella tygerna som kommer därifrån. Ni som köpt tygerna lägger jag absolut ingen skuld på. Men vänligen vänd er till Stoff & Stil vid reklamation. Tygerna är nu också bortplockade från Stoff & Stils butiker. Det är fabriken som ska klämmas åt. Något jag ska ta tag i härnäst. Mer info kommer.


Det samme gjelder her i Norge...vi tar ikke imot reklamasjoner på disse stoffene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar