tirsdag 12. april 2011

1-10 og apekatter i rosa

I dag har eg hatt en travel dag i butikken...
Kjekt med både stamkunder og nye kunder :)
Og ikke minst eg fekk solgt tre overlocker idag..
Vossa-damene er i farta...så snart må vi ha overlock kurs ;)

Min Schenker mann kom med tre fantastiske ruller..
To pedagogiske...med tall fra 1-10...kjempefine farger :)
Den rosa matcher min bambus velur ;)

Så kom det noen apekatter på serise bunn..skikkelig vår blir det med så mye fine sterke farger..

Stoffene er lagt ut i nettbutikken.




Det er jersey 95% bomull og 5% lycra....pris er 200:-/m

3 kommentarer:

  1. Åh, de var utrolig søte! Likte apene best :D

    SvarSlett
  2. Ja dei er kjempesøte..gleder meg til å sy noen sommer tunikor :)

    SvarSlett
  3. Så fine stoffer. Kjenner det svir i hjerte og ikke kunne kjøpe.

    Klikk deg innom bloggen min og gjett.......

    Fin dag videre!

    SvarSlett