tirsdag 8. februar 2011

SY-KURS :)

Da blir det sy-kurs :) :).....
Ikke fastsatt dato men det blir på Voss og over to kveldar/eller helgedager (ca 10h)....

Starter med nybegynnerkurs (barneklær)..du trenger ikke noen spesielle kunskaper...det er fint om du har eigen sy-maskin.... ellers gi meg en lyd....

Det blir lagt vekt på tegne/bruke mønster, sy-maskins bruk/innstillinger, søumteknikker, kanting och finish.
Her får man velge å sy Genser+ bukse, Tunika+ bukse/tights.....

Pris 1300:- 
Da får dere stoff, tråd og det som trengs til dei kærna dere skal lage.
Mønster som dere kan ta med heim å bruke flittig ;)
Mat og drikke begge dagene ;) så ingen skal være sulten.
10h med kreativ jobbing :)

Mulighet til å handle stoff og tilbehør til redusert pris etter kurset.

Skal og se om eg kan få til en bra avtale om ev. kjøp av "symaskin" overlock.

Meld interesse på gjennom å sende meg en mail på tiljamiid@yahoo.no

Kjempe fint om dere sier litt om dekan sjølve og kor mye erfaring dekan har....
og ev kor tid det passer best for deg ;)

Når eg fått ca 10 som er interesserte så blir vi enige om tidspunkt......
Vi satser på mars :) :)

Gleder meg til å se kor mange kjekke damer vi får samlet.




2 kommentarer: