lørdag 26. februar 2011

Retro tunika

Måtte bare 

Fantastiske retro ringer!!!!


6 kommentarer:

  1. Ja, de var jammen meg friske og fine! Ringene var større i virkeligheten enn det jeg hadde forestilt meg, men må nok ha noen meter etterhvert!;) Gleder meg til å lage noe av de fine stoffene jeg kom hjem med idag!! Kommer nok veldig snart tilbake tenker jeg. Du får ikke gjort mye når jeg kommer innom da, men veldig kjekt å dele sy-og skaperinteressen, samt ta en titt på det du driver med!;)
    Ikveld skal jeg rydde opp i syetasjem min. Alle sysakene skal til pers. Det gir alltid ny giv...Ha en fortsatt fin helg!:) Du skal vel bruke den til å klippe og sy tenker jeg?!;)

    SvarSlett
  2. Så kjekt du tok turen ;).....
    Ja litt ryddings gir alltid inspirasjon....Du må ha god bedring...så snakkes vi.....kjekt å se kva du lager av stoffene..
    God helg....

    SvarSlett
  3. Virkelig bare helt nyyydelig!!!

    SvarSlett
  4. Ja denne blir man ikke
    en i mengden i ;)...
    Så friske å sterke farger...

    SvarSlett
  5. Har endelig tørt og klippe i det fantastiske retro stoffet eg kjøpte! Vart ein tunika til meg sjølv, er berre glad eg har meir stoff igjen ;) Bilder i bloggen ;)

    SvarSlett