onsdag 29. september 2010

Understell i 100% bambus!

Fekk en bestilling på understell til en jenta på 6 år!
Mor oppgitt hun tåler ikke ull !!! :(
Heldigvis så finnes BAMBUS jippii!!!
Den første er til min egen lille engel på 3år.
Må bare oppleves å få ha eit plagg av bambus på kroppen...
Den første er offwhite med rosa detaljer og......
Det andre settet er svart med lilla detaljer...
Buksene er eg ikke ferdig med med det skall bli helt vanlige tights.
Sitter å syr for full maskin til motevisningen nå på fredag kl 19-21 i teltet på Vossavangen!!!
Eldste jenta mi er kjempe spent..første gang hun går mannekeng....
Frisørtime, plukke ut sko...."sminke" og øve på dansoppvisning...
Fredag kan ikke komme raskt nok :)...
Må innrømme at eg gleder meg litt og...
første gang for meg å vise frem klærne så offentlig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar