mandag 30. august 2010

Klesvisning i Brumunddal!

Sitter her klokken er fem over halv eit :)....
Har hatt klesvisning for åtte fantastiske damer :).....
Er nå litt gira på å komme meg heim...
slik at eg kan begynne med deres bestillingar......
Det er bare så kjekt å få så mye posetive tilbakemeldinger på mine klær .......
I dag blei en ny "voksen kåpe" til i mitt hode og den blei skisset ned på eit linjert papir og solgt ;).... takk Turid for ditt ønske ;)
Denne gleder eg meg skikkelig å så realisere.....
I skikkelig Tiljamiid look!
Så dere som ikke var her i dag må følle med ..
legger ut bilde så snart eg blir ferdig med den første!
På gave og interiørmessen så fannt eg masse fint :)... hadde vært kjekt med maaaaasssssseeee peng men lite men godt utvalg blei det :)...
Kjøpte inn eit ullstoff som kjem til å bli nydelige kjoler,
dette er 100% ull noe som faktiskt er vanskelig å få tak på.....
det er stretch i det og har eit fantastiskt fint fall i seg.....
super kvalitet...og masse fine fargar...
Gleder meg...... legger ut når eg får det!
Fra samme firma så kjøpte eg inn allt dei hadde av noen italienske ull stoff.
(litt tykkere) desse er og i 100% ull med inntovede ulltråder i ulike fargar..... utrulig fine...
Og så ikke minst sansynelig dei einaste metrane i Norge...
slik at desse blir man aleine om å ha ;).....
Kjøpte og inn litt bomullstoff i skjønne duse nyanser,
både til bruk i applikasjoner og
har en plan om en liten sommerkolleksjon.
Med noen fine små tunikaer med lette ballongbukser til.....
Siste forhandlaren eg var innom var egentligen en rein lykketreff.....
var på vei ut men så var det noe som fristet mine to blå...
Jammen fannt eg ikke noen kjempe tøffe bomullstoff
"London cats" i burgunder/plomme farger kjempe tøffe...
og noen med litt meir retro preg.....fantastiske fargar.....
Nå skal eg heim i morgo tidlig ...så til Bergen å kjøpe inn det som mangler ...
så blir det nok ein ny overlock maskin!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar